1.Visiem materiāliem un ādai, kas tiks izmantoti jūsu automašīnas salona apdarei, pieprasiet kvalitātes sertifikātus un noskaidrojiet to izcelsmi.
Nepieļaujiet, lai Jūsu automašīnas salona apdarē izmanto šim nolūkam nepiemērotus materiālus - mēbeļu, apavu, galantērijas vai kādam citam nolūkam paredzētu ādu, kā arī mēbeļu apdares audumus vai mājas grīdas segumus.
Automašīnas salonā ir ļoti ekstremāli ekspluatācijas apstākļi, kā strauja temperatūras maiņa. Iedomājieties, āra ir ziema (-15ºC), iesēžoties mašīnā un ieslēdzot salona un sēdekļa apsildi, sēdekļa apšuvums uzsilst līdz + 45ºC. Tātad 5 minūšu laikā temperatūras svārstības amplitūda ir 60º grādi. Arī tiešie saules stari negatīvi ietekmē visas apšuvuma detaļas. Tumšas krāsas salona apdare uzkarst līdz pat +65ºC, tādēļ nekvalitatīvs tapsējuma materiāls (ieskaitot āda), var mainīt krāsu, izdalīt nepatīkamas smakas, sarauties vai sasprēgāt. Arī no mitruma, sniega, sāls un citu vielu, kas ziemā ar apaviem tiek ienests salonā, iztvaikojot rada nelabvēlīgu ietekmi. Tieši tādēļ automašīnas salona ādu un apdares materiālus izgatavo pēc īpašas tehnoloģijas, lai tie izturētu šos ekstremālos apstākļus.
 
2. Noskaidrojiet, kur Jūsu pasūtījuma tiešais izpildītājs ir apguvis transporta līdzekļu tapsētāja vai kādu citu līdzvērtīgu amatu, un kāda ir viņa kvalifikācija un darba pieredze
Firmas nosaukums vēl negarantē kvalitāti, veiksmīga projekta realizēšanai svarīgākais būs meistara prasme un materiālu kvalitāte. Es ,piemēram, pie sava auto dzinēja regulēšanas santehniķi klāt nelaistu.
 
3. Ja Jūs esiet izvēlējies firmu, kurā vēlaties pārveidot sava auto salonu, paprasiet, lai Jums parāda iepriekš īstenotos projektus vai arī kādu gatavu šīs firmas izstrādājumu, kuru var apskatīt aptaustīt vai pat apsēsties.
 
4. Pajautājiet draugiem vai paziņām, kādas ir viņu atsauksmes un rekomendācijas līdzīgos salona pārvilkšanas projektos.
 
5. Apspriežot Jūsu auto salona pārveidošanu ar kādu no firmas menedžeriem, ir svarīgi  dzirdēt meistara, kas personīgi izpildīs šo darbu, viedokli par iecerētā projekta tehniskajiem risinājumiem. Parasti pārdošanas menedžeri nav kompetenti salona detaļu pārvilkšanas tehnoloģijās. Viņu galvenais mērķis ir pārdot produktu.
 
6. Pirms pasūtījuma izdarīšanas, noskaidrojiet kādas ir garantijas un ar ko firma vai meistars garantē sava produkta kvalitāti. Pieprasiet 2 gadu garantiju precēm un pakalpojumiem, kā to nosaka LR likumdošana.
on-line.lv TunT counter v=0.09